ÉRTESÍTÉS
a KSZSZ új elérhetőségeiről

Ezúton tájékoztatunk mindenkit, hogy a KSZSZ iroda 2023. január 1-én új helyre költözött.

Székhely és levelezési címe: 1068 Budapest, Városligeti fasor 10.

Eddigi telefonszáma és levelezési címe megszűnt.

A korábban közzé tett telefonszámokon és e-mail címeken továbbra is elérhetőek vagyunk:

Dr. Agg Géza elnök
+36 70 978 7714
kszsz.agg@enternet.hu

Pető Andrea irodavezető
+36 70 453 0851
kszsz.apeto@enternet.hu

Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét.

Budapest, 2023. január 1.

Üdvözlettel:
Dr. Agg Géza elnök sk.
Pető Andrea irodavezető sk.

KÖZSZOLGÁLATI SZÖVETSÉGI NYUGDÍJAS ALAPÍTVÁNY (KÖSZNYA)

A kuratórium elnökének felhívása
Tájékoztatás a támogatásról
Kérelem adatlap

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. További információk

Rendben

Weboldalunk bizonyos területein sütiket („cookies”) alkalmazunk. A sütik lehetővé teszik a weboldal számára, hogy felismerje, amennyiben Ön korábban azt már meglátogatta. A sütik segítenek nekünk megérteni, hogy a weboldal melyik része a legnépszerűbb, mert látni engedik, hogy látogatóink mely oldalakra lépnek be és mennyi időt töltenek ott. Ennek tanulmányozásával a weboldalt jobban tudjuk igazítani az Ön igényeihez, és még változatosabb felhasználói élményt tudunk nyújtani Önnek azáltal, hogy a sütik egyebek mellett megjegyzik a beállításokat, így nem kell azokat újra bevinnie, ha egy új oldalra lép, emlékeznek az Ön által korábban bevitt adatokra (pl. irányítószám), ezért azokat nem kell újra begépelnie, elemzik a honlap használatát annak érdekében, hogy az így nyert információk felhasználásával végrehajtott fejlesztések eredményeként az a lehető legnagyobb mértékben az Ön elvárásai szerint működjön, könnyen megtalálja az Ön által keresett információt, és figyelemmel kísérik hirdetéseink hatékonyságát.

Bejelentkezés

"Az új közmenedzsmenttől az új közkormányzásig"

Készült: 2017. február 13.

EUROFEDOP szeminárium
Bécs (Ausztria), 2016. szeptember 19-21.

Az EUROFEDOP több mint 130 tagszervezete vett részt 21 országból a szemináriumon, amelyet abban a városban és országban rendeztek, ahol az EUROFEDOP ötven évvel ezelőtt megalakult.

Az alapítás óta a közszolgálat változásokon ment át és ez az evolúció volt a szeminárium témája is. A huszadik század utolsó évtizedeiben a közszolgálatban jelentős változás iránti igény mutatkozott. A közszolgálatnak alkalmazkodnia kellett a modern időkhöz, hatékonyabban kellett működnie, jobban figyelembe kellett vennie az állampolgárok szükségleteit, és javítania kellett működésének költséghatékonyságát.

A szeminárium résztvevői kifejtették “Az új közmenedzsmenttől az új közkormányzásig” téma jelentését. Reformokat és szerkezetátalakításokat, új menedzsmentmódszereket vezettek be, az állampolgárt/ügyfelet helyezték a központba és ami a köztisztviselőket illeti, ők nagyobb cselekvési szabadságot kaptak, ugyanakkor nagyobb felelősséget is kellett vállalniuk a munkájukért és elszámoltathatókká váltak. Később, a XXI. század beköszöntével az e-kormányzás vált egyre inkább a kulcsszóvá. Az új közkormányzás eltávolodik az egymástól elkülönült, saját misszióval rendelkező közszolgálati ágazatok felfogástól és azok egymáshoz kapcsolódását (hálózatosodását) és közös misszióját, vagyis a köz szolgálatát helyezi előtérbe.  

A szemináriumi résztvevők - tudomásul véve a fenti változásokat - vitájukban azok következményeit elemezték a közszolgálati munkavállalókra nézve. Egyik megfigyelésük az, hogy az új technológiák, a közszolgálat digitalizálása megnövelik a veszélyét a munkahelyek elvesztésének a közszolgálatban.

A tagok egyetértettek abban, hogy a szakszervezeteknek határozottan állást kell foglalniuk ezzel szemben, és a közszolgálati munkahelyek biztonsága felett éberen őrködni kell.  

Egy másik téma, amelyet megvitattak, a migránsok és menekültek európai kontinensre áramlása volt, amely az elmúlt évben óriási méreteket öltött. Hangsúlyozták, hogy a közszolgálatoknak minden korábbinál jobban együtt kell működniük ennek a fejleménynek a kezelésében. Az összes érdekelt fél bevonásával konzultációkat kell tartani arról, hogy ezt a fajta válságot miként lehet a kormányok, a köztisztviselők és a migránsok/menekültek érdekében egyaránt a lehető legjobban megoldani.

A rendezvény végén a tagszervezetek öt határozatot fogadtak el, amelyekre az “Általános jelentés” tér majd ki részletesen

http://www.eurofedop.org/2016_09_19-21_gallery/index.html
A fenti linkről lehet jó minőségű képeket letölteni!

EUROFEDOP Titkársága

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.
További információk