ÉRTESÍTÉS
a KSZSZ új elérhetőségeiről

Ezúton tájékoztatunk mindenkit, hogy a KSZSZ iroda 2023. január 1-én új helyre költözött.

Székhely és levelezési címe: 1068 Budapest, Városligeti fasor 10.

Eddigi telefonszáma és levelezési címe megszűnt.

A korábban közzé tett telefonszámokon és e-mail címeken továbbra is elérhetőek vagyunk:

Dr. Agg Géza elnök
+36 70 978 7714
kszsz.agg@enternet.hu

Pető Andrea irodavezető
+36 70 453 0851
kszsz.apeto@enternet.hu

Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét.

Budapest, 2023. január 1.

Üdvözlettel:
Dr. Agg Géza elnök sk.
Pető Andrea irodavezető sk.

KÖZSZOLGÁLATI SZÖVETSÉGI NYUGDÍJAS ALAPÍTVÁNY (KÖSZNYA)

A kuratórium elnökének felhívása
Tájékoztatás a támogatásról
Kérelem adatlap

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. További információk

Rendben

Weboldalunk bizonyos területein sütiket („cookies”) alkalmazunk. A sütik lehetővé teszik a weboldal számára, hogy felismerje, amennyiben Ön korábban azt már meglátogatta. A sütik segítenek nekünk megérteni, hogy a weboldal melyik része a legnépszerűbb, mert látni engedik, hogy látogatóink mely oldalakra lépnek be és mennyi időt töltenek ott. Ennek tanulmányozásával a weboldalt jobban tudjuk igazítani az Ön igényeihez, és még változatosabb felhasználói élményt tudunk nyújtani Önnek azáltal, hogy a sütik egyebek mellett megjegyzik a beállításokat, így nem kell azokat újra bevinnie, ha egy új oldalra lép, emlékeznek az Ön által korábban bevitt adatokra (pl. irányítószám), ezért azokat nem kell újra begépelnie, elemzik a honlap használatát annak érdekében, hogy az így nyert információk felhasználásával végrehajtott fejlesztések eredményeként az a lehető legnagyobb mértékben az Ön elvárásai szerint működjön, könnyen megtalálja az Ön által keresett információt, és figyelemmel kísérik hirdetéseink hatékonyságát.

Bejelentkezés

ERZSÉBET utalványt - de OKOSAN!

Készült: 2016. december 05.

A Közszolgálati Szakszervezetek Szövetsége örömmel fogadja a Kormány azon intézkedését, hogy a nyugdíjasok még 2016-ban 10000 Ft értékű Erzsébet utalványt kapnak. Legjobb megoldás az lenne, ha a nyugdíjasok a támogatást a szokásos módon – átutalással, vagy a postán keresztül – kaphatnák meg.

Az utalványok kézbesítésével kapcsolatban nem értünk egyet azzal a kormányzati tervvel, hogy a járási kormányhivatalokban dolgozó munkavállalók kézbesítsék a nyugdíjasok részére az utalványokat. A hivatalokban az évzárással kapcsolatban halaszthatatlan feladatok tornyosulnak. Az ott dolgozók nagyobb része nő, akik a hivatali ügyintézésben jártasak, de értékpapírok kézbesítéséhez nem rendelkeznek kellő kompetenciával.

A kormány által kiadott utasítás szerint 2016. december 19-től ezekben a hivatalokban a munkavállalók szabadságot sem vehetnek ki, pedig sokan közülük egész évben készültek erre, és azért tartalékolták szabadságukat, hogy az ünnepekre kellő módon fel tudjanak készülni. Az előre eltervezett és lekötött programokat sem tudják már visszamondani.

Véleményünk szerint a kiadott utasítás végrehajtása jelentős többlet kiadást okoz (utazási költség, biztonsági őr költsége) és még pénzkezelési szabályokat is sérthet.

A kormánynak ebben a témakörben is előzetesen egyeztetést kellett volna lefolytatni az érintett nyugdíjas és munkavállalói érdekképviseleti szervezetekkel!

Követeljük, hogy a Kormány haladéktalanul változtassa meg a kiadott utasítását és a szokásos módon oldja meg a nyugdíjasok részére az utalványok kézbesítését.

Budapest, 2016. december 5.

Közszolgálati Szakszervezetek Szövetsége
Elnöksége

A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.
További információk