ÉRTESÍTÉS
a KSZSZ új elérhetőségeiről
Ezúton tájékoztatunk mindenkit, hogy a KSZSZ iroda 2023. január 1-én új helyre költözött.
Székhely és levelezési címe: 1068 Budapest, Városligeti fasor 10.
Eddigi telefonszáma és levelezési címe megszűnt.
A korábban közzé tett telefonszámokon és e-mail címeken továbbra is elérhetőek vagyunk:
Dr. Agg Géza elnök
+36 70 978 7714
kszsz.agg@enternet.hu
Pető Andrea irodavezető
+36 70 453 0851
kszsz.apeto@enternet.hu
Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét.
Budapest, 2023. január 1.
Üdvözlettel:
Dr. Agg Géza elnök sk.
Pető Andrea irodavezető sk.
A kuratórium elnökének felhívása
Tájékoztatás a támogatásról
Kérelem adatlap
Weboldalunk bizonyos területein sütiket („cookies”) alkalmazunk. A sütik lehetővé teszik a weboldal számára, hogy felismerje, amennyiben Ön korábban azt már meglátogatta. A sütik segítenek nekünk megérteni, hogy a weboldal melyik része a legnépszerűbb, mert látni engedik, hogy látogatóink mely oldalakra lépnek be és mennyi időt töltenek ott. Ennek tanulmányozásával a weboldalt jobban tudjuk igazítani az Ön igényeihez, és még változatosabb felhasználói élményt tudunk nyújtani Önnek azáltal, hogy a sütik egyebek mellett megjegyzik a beállításokat, így nem kell azokat újra bevinnie, ha egy új oldalra lép, emlékeznek az Ön által korábban bevitt adatokra (pl. irányítószám), ezért azokat nem kell újra begépelnie, elemzik a honlap használatát annak érdekében, hogy az így nyert információk felhasználásával végrehajtott fejlesztések eredményeként az a lehető legnagyobb mértékben az Ön elvárásai szerint működjön, könnyen megtalálja az Ön által keresett információt, és figyelemmel kísérik hirdetéseink hatékonyságát.
Az Országos Egészségbiztosítási Pénztárban 2016. október 14-én bejelentésre került, hogy 2017. január 1-től 301, augusztus 31-től újabb 100 álláshely szűnik meg. 205 fő átkerül az EMMI-be. Az Egészségbiztosítási Alap kezelésére Nemzeti Egészségbiztosítási Központ jön létre. A Területi Hivatalokban közel 50%-os lesz a létszámleépítés, ami teljesen ellehetetleníti a munkát, szakmailag megvalósíthatatlan. Teszik ezt úgy, hogy semmilyen felmérés, hatástanulmány nem készült a feladatokról és a hozzájuk tartozó létszámokról. Nem egyeztettek a szakszervezettel sem, mindenki az állományi ülésen értesült a létszámleépítésről.
Elfogadhatatlan, hogy a kormány egyes tagjainak az egyéni indulata vezérelje az OEP további sorsát, az átalakítást, vagy a Területi Hivatalok munkájának ellehetetlenítését.
Az OEP központi hivatalként ellátja a jogszabályokban meghatározott feladatokat, végzi az Egészségbiztosítási Alap kezelésével, a nyilvántartások vezetésével, a pénzügyi elszámolásokkal és az adatszolgáltatási kötelezettséggel kapcsolatos feladatokat.
Az Egészségbiztosítási Alap felügyeletét Magyarország Kormánya, az egészségbiztosítás központi hivatali szervének irányítását a Kormány az emberi erőforrások minisztere útján látja el. A 7 Területi Hivatal kormánytisztviselői látják el a közvetlen kapcsolatot igénylő feladatokat az egészségügyi szolgáltatókkal a 19 megyében és a fővárosban. A Területi Hivataloknál végzik az OEP- el szerződéses kapcsolatban lévő szakmai és pénzügyi ellenőrzést is.
Az OEP most is alacsony működési költséggel, nemzetközi összehasonlításban hatékonyan látja el feladatait. Érthetetlen és elfogadhatatlan a tervezett intézkedés.
A 30 %-os létszámcsökkentés az ügyintézés rovására megy, ezért a szolgáltatók, az állampolgárok, a betegek ügyei csak jóval később rendeződnének. Ezt az OEP-en egy felelős vezető nem vállalhatja fel.
Tiltakozunk az ellen, hogy az OEP-en ilyen arányú létszámcsökkentés hatástanulmányok nélkül végrehajtásra kerüljön!
Kérjük, hogy a Kormány illetékesei azonnal kezdjenek tárgyalásokat az OEP-en működő szakszervezettel a létszámcsökkentéssel kapcsolatban!
Budapest, 2016. október 19.
a KSZSZ Elnöksége
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.
További információk