ÉRTESÍTÉS
a KSZSZ új elérhetőségeiről
Ezúton tájékoztatunk mindenkit, hogy a KSZSZ iroda 2023. január 1-én új helyre költözött.
Székhely és levelezési címe: 1068 Budapest, Városligeti fasor 10.
Eddigi telefonszáma és levelezési címe megszűnt.
A korábban közzé tett telefonszámokon és e-mail címeken továbbra is elérhetőek vagyunk:
Dr. Agg Géza elnök
+36 70 978 7714
kszsz.agg@enternet.hu
Pető Andrea irodavezető
+36 70 453 0851
kszsz.apeto@enternet.hu
Kérjük a fentiek szíves tudomásul vételét.
Budapest, 2023. január 1.
Üdvözlettel:
Dr. Agg Géza elnök sk.
Pető Andrea irodavezető sk.
A kuratórium elnökének felhívása
Tájékoztatás a támogatásról
Kérelem adatlap
Weboldalunk bizonyos területein sütiket („cookies”) alkalmazunk. A sütik lehetővé teszik a weboldal számára, hogy felismerje, amennyiben Ön korábban azt már meglátogatta. A sütik segítenek nekünk megérteni, hogy a weboldal melyik része a legnépszerűbb, mert látni engedik, hogy látogatóink mely oldalakra lépnek be és mennyi időt töltenek ott. Ennek tanulmányozásával a weboldalt jobban tudjuk igazítani az Ön igényeihez, és még változatosabb felhasználói élményt tudunk nyújtani Önnek azáltal, hogy a sütik egyebek mellett megjegyzik a beállításokat, így nem kell azokat újra bevinnie, ha egy új oldalra lép, emlékeznek az Ön által korábban bevitt adatokra (pl. irányítószám), ezért azokat nem kell újra begépelnie, elemzik a honlap használatát annak érdekében, hogy az így nyert információk felhasználásával végrehajtott fejlesztések eredményeként az a lehető legnagyobb mértékben az Ön elvárásai szerint működjön, könnyen megtalálja az Ön által keresett információt, és figyelemmel kísérik hirdetéseink hatékonyságát.
A Szakszervezetek Együttműködési Fóruma már a tavalyi bértárgyalások során és az OKÉT testületi ülésein is többször nyomatékkal kérte a kormány képviselőjét a minimálbér és garantált bérminimum emelés hatására kialakult tarthatatlan közszolgálati bérhelyzet felülvizsgálatára, valamint a sürgető kérdések megoldását szolgáló intézkedések megtételére. Rendkívül kedvezőtlen az a tény, hogy ez az elmúlt egy évben nem történt meg. Ezért a SZEF Ügyvivő Testülete tiltakozik a versenyszféra érdekegyeztető fórumának, a VKF-nek azon döntése ellen, mely szerint a munkaerőpiaci helyzetjelentős változásai ellenére sem kezdik meg a tavaly kötött bérmegállapodás újratárgyalását, sőt rögzítették: maradjanak érvényben az akkor elfogadott összegek. A SZEF, mint a közszolgálat érdekképviselet konföderációja, felemeli szavát az ellen, hogy a VKF testületében nincs megfelelő képviselete a közszférának és az nem is veszi figyelembe a közügyeiért dolgozó 690 ezer munkavállaló érdekeit. Ennek ellenére mégis (ő volna) jogosult a sorsukról dönteni?
-Hírek a munka világából
Januárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605 100, a kedvezmények figyelembevételével számolt nettó átlagkereset 416 600 forint volt. A bruttó átlagkereset 14,6, a nettó átlagkereset 14,5, a reálkereset pedig 10,4 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest a fogyasztói árak 3,8 százalékos növekedése mellett – jelentette csütörtökön a Központi Statisztikai Hivatal (KSH)
A kecskeméti gyár vezetősége azután határozta el magát az egyoldalú lépésre, hogy tizenöt tárgyalási forduló után a legutóbbi, kedden tartott találkozó sem vezetett megállapodáshoz a szakszervezetekkel.
A munkaviszony többféle módon megszüntethető. Ezek közül a közös megegyezés által nyílik leginkább lehetőség arra, hogy a felek figyelembe vegyék a másik érdekeit, és közben a saját igényeiket is érvényesíteni tudják. Ehhez persze szükség van arra, hogy a felek egymás között megállapodásra jussanak. Az alábbiakban az anyagi szempontokra fókuszálva ismertetjük a közös megegyezést érintő legfontosabb tudnivalókat.
A felmondás, mint egyoldalú írásbeli jognyilatkozat közöltnek minősül, ha az irat átadása annak tartalma megismerését biztosító módon történik. A közlés megtörténtét, illetve a közlés hatályosulását nem érinti, ha a felmondásban foglaltakat a címzett nem fogadja el, a jognyilatkozatot nem írja alá, az iratot nem viszi magával.
Online a legegyszerűbb és leggyorsabb a személyijövedelemadó-bevallási tervezetek átnézése, elfogadása – hívta fel a figyelmet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) pénteki közleményében.
A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.
További információk